Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2017

Sikeres vezetők éves konferenciája a trendekről

Piac & Profit konferencia

                                          Időpont: 2017. április 27. (csütörtök), 9.00−16.20
                                          HelyszínGundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.

 

 

Mit hoz a jövő a fejlődésorientált, stabil közép- és kisvállalatoknak? Milyen kihívásokra kell jó válaszokat találni 2017-ben?  A cégvezetők idei csúcstalálkozóján a döntéshozók áttekintik a legújabb nemzetközi és hazai üzleti, befektetési, szervezetfejlesztési, cégvezetési trendeket, megosztják egymással cégvezetési gyakorlatukat. Az országos találkozó egyben jó lehetőség az üzleti kapcsolatok bővítésére, értékes üzleti barátságok kötésére.

Ha Önre jellemző

a sikeresség

eredményesség

fejlődőképesség

döntési képesség

felelős munkáltató

akkor ide érdemes eljönnie!

 

2017-ben már második alkalommal!

VÁRJUK A CÉGVEZETŐK 2017-es CSÚCSTALÁLKOZÓJÁRA!

Azonnal használható tudással és új üzleti kapcsolatokkal tér haza!

Cégvezetők Csúcstalálkozója – hangulatképek

 

Időpont és helyszín

2017. április 27. (csütörtök), 9.00-16-20

Gundel Étterem, Budapest XIV. ker., Gundel Károly út 4.

Fővédnök: Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke

Erdei Sándor,
a DBH Goup alapító-vezérigazgatója
Kovács Árpád
elnök,
Költségvetési Tanács
Kováts Péter,
 
Invitech Solutions középvállalati igazgató
Kürti Sándor,
 a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke
Oszkó Péter
OXOLab managing partner, volt pénzügyminiszter
Serényi János,
a Mc Cann Erickson alapítója

 

Témablokkok

Cégvezetési és szervezetfejlesztési trendek (generációs különbségek a munkaerőpiacon,
új vezetési szemléletek, szervezeti modellváltások versenyelőnyei, munkaerőhiány, cégutódlás)

A legújabb technológiák beemelése az üzletvitelbe (az üzletvitelt támogató, hatékonyságot és versenyelőnyt növelő technológiák)

 A forrásszerzés új útjai (pályázati, banki, tőkebevonásos, kombinált, befektetői stb.)

Segítség, a cég rohamosan növekszik! (A növekedés csapdái és a válaszok)

 

Program

Regisztráció: 8.30­–9.00

9.00­–9.30
„Okos embernek a nagyapja ültet diófát!” A brand és a tradíciók.
Kürti Sándor, a Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnöke

9.30–10.00
Nemzetközi és hazai innovációs trendek. Az innovativitás hozadéka.
Oszkó Péter
 OXOLab managing partner, volt pénzügyminiszter

10.00–10.30
Hazai és nemzetközi befektetési trendek.
Erdei Sándor, a DBH Goup alapító-vezérigazgatója

10.30–11.00 Kávészünet

11.00­–11.20
Gazdasági, piaci, iparági trendek.
Kovács Árpád elnök, 
Költségvetési Tanács

11.20­–11.40
Ön még csak vezető vagy személyes márka is?
Serényi János,
 a Mc Cann Erickson Budapest  alapítója

11.40–12.00
Lehet, hogy a te céged is innovatív, csak nem úgy hívod? Innováció a gyakorlatban.
Glósz Andrea
 ügyvezető igazgató, Glósz és Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.

12.00­–12.20
Az üzleti siker a szervezeten belül kezdődik.
Kováts Péter 
az Invitech Solutions középvállalati igazgatója

12.20­–12.40
Pályázati jelen és pályázati (?) jövő. Mire számíthatnak pályázati szempontból a vállalkozások 2017-ben és az azt követő időszakban.
Harsányi Gábor 
ügyvezető igazgató, tulajdonos, Goodwill Consulting

12.40­–13.30 Ebédszünet (büféebéd)

13.30–13.50
Segítség! Növekszünk!
Tóth Tamás ügyvezető igazgató, Opten Kft.

13.50–14.10
Új kihívás: a minőségi és mennyiségi munkakerőhiány.
Toldi Gábor partner, Social Talent

14.10–14.30
Ki fog nálad dolgozni? Ember szkennelve?
Szabó Zoltán ügyvezető igazgató, Ghibli Kft.

14.30–14.50
”Hogy ne legyen munkaerőhiány az Ön cégénél. Egy
sikeres példa bemutatása.”
Tokár Péter 
ügyvezető igazgató, Tesk csoport

14.50–15.05
IGAZMONDÓ TÜKÖR, avagy  céginformációs eszköztár azonnali döntésekhez.
Ézsiás Tünde
,  Key Account Manager, Opten Kft.

15.05–15.20
Az üzletivtelt segítő új technológiákról. Appok, mint szolgáltatásbővítők.
Dimitrova Dessislava 
ügyvezető igazgató, AlphaSonic kft.

 

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

Részvétel szándékát a regisztrációs űrlapon jelezze!

 

Részvételi díjak, regisztráció

A konferencia részvételi díja
29.000 Ft + Áfa

Információk a konferencia részvételről

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet
  • svédasztalos ebéd
  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Networking  Program részvételi díja
16.000 Ft + áfa

Információk a Networking Programról

  • Kizárólag a Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 

Kiállítók, szakmai támogatók, előadók jelentkezését várjuk

Demcsák Zsuzsa
kereskedelmi igazgató:
hird@ppkonferencia.hu,
telefon: 06 (1) 239-8381, 239-8382

Séra Adrien
kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser:
asera@ppkonferencia.hu,
telefon: 06 (70) 595-3835

A szakmai tematika ügyében érdeklődés: Demcsák Mária:
mdemcsak@ppkonferencia.hu,
06 (1) 814-8600

Részvétellel kapcsolatos információk:
konferencia@ppkonferencia.hu,
telefon: 06 (1) 239-959759959779597