Az üzlethozó hírlevél titka

2015. december 16.

Tematika nyomtatása

Nem hoz üzletet cégének hírlevele? Egyre kevesebben olvassák? Spam-be kerülnek?

Hírlevele minden cégnek lehet, s többségük használja is ügyfélkapcsolatokra, üzleti célokra. A jó hírlevelet, mely betölti a funkcióját, nagyon nehéz elkészíteni, eredményességét megtartani, speciális marketingtechnikáit megtanulni és alkalmazni.

Hírlevél-készítési mesterfogások, technikák nem csak kezdőknek a legjobb szakértőktől.

Az üzlethozó hírlevél titka

A BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztálya – Piac & Profit közös rendezvénye

 

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
Időpont:
2015. december 16. (szerda) 10.00−16.30

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Választási Osztály

Regisztráció: 9.30−10.00

Program

10.00−10.40 A hírlevél adatbázisgyűjtésének, kezelésének, értékesítésének, kiküldésének, a leiratkozásnak stb. törvényi előírásai.

Előadó: dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és Társai ügyvédi iroda

10.40−11.10 A sikeres hírlevél  a jó hírlevél-kiküldő rendszer en is múlik. Mit kell tudnia a jó hírlevél-kiküldő rendszernek? Szerverkapacitás, spam-kivédés, visszapattanók kezelése, érdeklődési profilok építése, célcsoport-programozás  stb.

Előadó: Dely Gábor termékfejlesztési vezető, d-code Kft. DIMSZ E-mail marketing tagozati elnök

11.10−11.40 A hírlevél a vállalati kommunikációs rendszer szerves része. Milyen mérési és kapcsolódási pontokkal kell ellátni (crm-rendszerrel, analytics-szel, weboldallal, webshoppal stb.)? Hogyan használjuk ki az integrált kommunikációt?

Előadó: Csarkó Judit on-line divízióvezető, Piac & Profit

11.40−12-00 Konzultációs és kávészünet

12.00−12.30 Hogyan válik a hírlevél kommunikációs eszközből értékesítési csatornává? A feliratkozástól a pénztárig vezető út stációi.

Előadó: Kocsis Márk üzletág-vezető, AS Sevices Kft.

12.30−13.00 A perszonalizált hírlevél a nyerő! Hogyan lehet a hírlevél-előfizető tömeget személyesen megszólítani, fogyasztási szokásaikat megismerni?

Előadó: Némethi Erika jogi szakokleveles közgazdász – nemzetközi kkv-szakértő, Marketingszöveg.hu

 

13.00−13.30 Milyen a modern, népszerű  hírlevél tagolása, olvashatósága

Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató. Kreatív Kontroll Kft., www.marketingszöveg.com

13.30−14.00 Konzultációs és ebédszünet

14.00−14.30 A kép és szöveg legújabb trendjei. Tartalommarketing a hírlevélben.

 Előadó: Nagy Barna ügyvezető,  stratégiai tervező, Kreatív Vonalak Kft.

14.30−15.00 A jó és a rossz email marketing. Milyen hibákat ne kövessünk el soha!

Előadó: Fialka Krisztina cégvezető, ReachMedia Kft.

15.00−15.30 Vevőt generáló hírlevél. Hogyan építsünk saját hírcsatornát, amelyre figyelnek?

Előadó: Kóczán Zsófia marketingvezető, Alphasonic Kft.

15.30−16.00 Üzleti kézfogó. Szervezett üzletember-találkozó az üzleti kapcsolatok építésének szándékával. Névjegycsere, rövid bemutatkozások.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

 

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).