Brandépítés – 2017

A profitfókuszú branding titkai

2017. október 12.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Tematika nyomtatása

A jó brand eladja a portékát. A cég, a termék márkájához, brandjéhez kötődő érzelmek, tapasztalatok, benyomások legapróbbja is azonnal pozitív vagy negatív hatással van az értékesítésre, a bevételre. A vezető, a munkatársak, a termék, a szolgáltatás együtt építi, formálja a legnagyobb cégértéket. A brandépítés gyakorlata, technikái gyökeresen megváltoztak. A márkahűség, -szeretet szerepe az ügyfél megszerzésében és megtartásában alapvető cégstratégiai tényezővé vált. Jelentősége erősen felértékelődött a piaci versenyben. Előadóink, a beszélgetés résztvevői széles áttekintést adnak az új trendekről és gyakorlatokról.

Cégvezetőknek, döntéshozóknak, a PR-, és kommunikációs vezetőknek, marketingvezetőknek, csapatépítéssel foglalkozóknak.

Brandépítés ­ – 2017

A profitfókuszú branding titkai

 

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Időpont: 2017. október 12. (csütörtök)  9.30–­15.40

A jó brand mindent visz! Személyes és cégmárka-építésről mindent!

Utolsó helyek! Gyorsan regisztráljon!

A program házigazdája: Serényi János

Program:

Regisztráció: 9.00–9.30

9.40–10.00 A személyes márka mindent visz. Gyökeres szemléletváltás. Márkaépítési trendek.

Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft.

10.00–10.20 Letérdelő márkák, vezetői dilemmák.

Előadó: László Géza ügyvezető igazgató, Brand Content Kft.

10.20­–10.40 Márkaépítés és rombolás  a közösségi médiában.  Példák, tanulságok.

Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds

10.40–11.00 Más kárán tanul az okos márkaépítő. Meghökkentő bukások.

Előadó: Pintér László kreatív igazgató, PopGroup Reklámügynökség

11.00–11.10 Egy kis meglepetés (Együtt)

11.10–11.30 Kávézgatás közben beszélgetés az előadókkal

11.30–11.50 A brand szerepe a cég stratégiájában. Hogyan könnyíti meg a jó brand az ügyfélszerzést?

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Szoftver Kft.

11.50–12.10 Sikeres márkaépítés a tömegigények egyénre szabásával.

Előadó: Pápay Zoltán Szilárd Head of Market Management,  Allianz Hungária Zrt.

12.10–12.30 A nagyok eszköztára kkv-kra szabva.

Előadó: Süle-Szigeti Attila alapító, Start Traks Coaching

12.30–12.50 A hitelesség, az etikus viselkedés felértékelődése.

Előadó: Lovász Károly ügyvezető igazgató, KAV Hungária Kft.

12.50–13.00  Még egy kis meglepetés együtt

13.00–13.30 Ebédeljünk együtt

13.30–13.50  Az Y és a Z generáció „márkagyártó” szerepe.

Előadó: Kisbenedek Dániel, az Y-generáció képviselője és Tasnádi Dávid kreatív szakember

13.50–14.10 Az önbizalom  hatása a vállalati márka sikerére.

Előadó: Juhász Péter igazgató, Önbizalom Akadémia

14.10–14.30 A márkaépítés és a cégkultúra szoros kapcsolatban.

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

14.30–14.50 Hogyan lehet adatokból történeteket kreálni? Social listening.

Előadó: Vida Eszter PR & Kommunikációs igazgató, Sentione Sp.zo.o.

14.50–15.10 Amerikából jöttem…  A storytelling nem csak divat.

Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft.

15.10–15.30 Tudod, miként alakul a stressz-szinted prezentáció közben?

Előadó: Mészáros Zsolt prezentációs szakértő, Értéktrend Consulting

 15.30–15.40 A meglepetés még fokozható! Együtt

 

15.50–16.20 Üzleti kézfogó  Moderált networking program a résztvevők számára.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu