Cégmarketing – 2017

Új trendek, gyakorlatok a legjobbaktól

2017. június 22.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Tematika nyomtatása

Hatalmas sebessséggel és rendkívül kreativitást produkálva változik a profitot, piaci versenyelőnyt, ismertséget, népszerűséget hozó marketingkommunikáció, annak leggyorsabban fejlődő megnyilvánulási területe, a social media, a technológiák, módszerek. A versenyelőny egyik legbiztosabb módja, ha folyamatosan képben vagyunk a legfrissebb marketingtrendekről, megoldásokról, a sikeres gyakorlatokról, az új technológiákról.

A Cégmarketing – 2017 konferencia előadói átfogó jövőképet, trendeket adnak, melyek azonnal átültethetők a cégek mindennapi marketinggyakorlatába. Tartson velünk idén is!

Cégmarketing – 2017

Új trendek, gyakorlatok a legjobbaktól

Piac & Profit – BKIK konferencia

A konferencia Kiemelt Támogatója: A Magyar Marketing Szövetség

Időpont: 2017. június 22. 9.00–15.50
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Program

Regisztráció: 8.30–9.00

9.10­–9.40

Igazi brandépítők a cégben. A személyes márka és a cégmárka egymásért.Tonk Emil, az MMSZ alelnöke

9.40–10.00

Közösségi marketing trendjei. A facebook-tól az Instagrammig.Lévai Richárdtulajdonos, RG Stúdió Kft.

10.00–10.20

A Facebook nyerő területei. A facebook-stratégia  mentén gondolkodva. Blogolás és videobeágyazás facebook-támogatottan. ­ – ­ Klausz Melinda közösségi médiaspecialista

10.20­–10.40

Értékesíts hatékonyan, hogy a marketing ne ablakon kidobott pénz legyen. Hiába költesz marketingre, ha nincs mögötted egy jó rendszer ami segít feldolgozni az érdeklődőket.Egerszegi Krisztián cégvezető, MiniCRM Zrt.

10.40–11.00

10+1 Google AdWords best practice, hogy ne csak költsd a pénzt, hanem nyereséges legyen az AdWords-öd. – Szaladják Linda  Google-Adwords specialista, LindCom

11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal. Kávészünet

11.20–11.40

Márkaépítés framework a hazai és nemzetközi piacokon.  A márkád olyan, mint amilyennek mások gondolják. A 4 lépcsős brand aktivációs modell. –  Nagy Márton kreatív és stratégiai igazgató, Hinora Marketing Group

11.40–12.00

Milyen a legversenyképesebb honlap? Honlaptrendek, nyerő megoldások. – Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.

12.00–12.20

Eredményes online marketinghez  hozzásegítő online platformok. Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség

12.20­–12.40

A márkaépítés 5 pillére.Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds

12.40–13.00

Reklámtörvény, reklámadó-törvény. Mindenki érintett, nem csak a médiumok.dr. Szilágyi Zsuzsa ügyvéd, infokommunikációs szakjogász

13.00­–13.15 

Hogyan tud egy cég a kommunikációja hatékonyságán javítani kreatív, eredeti, ötletes megoldásokkal?Nagy Norbert marketingvezető, Prime Rate Kft.

13.15–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

14.00-14.15

Mi történt a Linkedinnel? Romló vagy javuló használhatóság marketinges szemmel. – Bánki Tamás DrLinkedin.hu

14.15–14.30

Marketing döntések avagy hogyan döntünk cégvezetőként az online marketingről?Tornai István  online-marketing stratégai tanácsadó, Aquarius Hand Kft.

14.30–14.45

Videotechnológia használata a marketingben és az értékesítésben.Trib Gergőtulajdonos, videoproducer, Totalsight Kft.

14.45–15.00

Youtube, Instagram. Milyen korosztály van ott, hogyan kommunikálnak, hogyan jelenjünk meg ezeken a felületeken? Mit hoz a Facebook-hoz képest?Szántó Péter alapító, Springtab

15.00–15.15

A branded a cégadataiddal és a rólad elterjedő céginformációkkal is építheted.­– Ézsiás Tünde key account manager, Opten Informatikai Kft.

15.15­–15.30

AD@Marketing. A jövőre életbe lépő GDPR új kihívások elé állítja az adatkezelést. Továbblépés csak tudatos tervezéssel!Gilincsek Szabolcs ICT-szakértő, Euro-Profil Rendszerház Kft.

15.30­–15.50

Tartalommarketing felfutóban.  A sikeres tartalommarketing-kampány alapelemei. ­Bártfai Balázs tartalommarketing szakértő, a tmgy.info könyv szerzője

15.50–16.50 Különprogram

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

 

Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

A konferencia tematikájának változtatási jogát fenntartjuk!

 

Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu