Énmárka-, cégmárkaépítés

A cég értékét növelő és eredményt hozó marketing

2015. január 29.

Tematika nyomtatása

Egy vezető számára elengedhetetlenül szükséges, hogy önmaga, személyében is „marketingeszköze” legyen a cégének. Mik azok a marketing eszközök, amelyek révén a vezető (vagy akár a cégből bárki más) személyében pozitívan hatni tud az eladásra és a cég hírnevének, ismertségének, hitelességének erősítésére? Hát még a sikeres cégmárkaépítés, amely az előző előnyökön kívül mágnesként vonzza az értékes munkaerőt, akik erősebb kötődést éreznek az ilyen munkahely iránt.  Az erős cégmárkával rendelkező cégekhez sokkal hűségesebbek a vásárlók is. Rengeteg márka-, szakmai, presztízs-, munkahely-minősítő, tisztességes üzleti magatartást elismerő, minőségi termék- stb. díj létezik, s elszaporodásuk jelzi, hosszú távon sokat hoznak a konyhára.

Szakértőink, az üzleti életben gyakorlatot szerzett szakemberek bevezetnek bennünket az énmárka-, cégmárkaépítés trendjeibe, gyakorlatába és megmutatják a sikeres mintákat.

Énmárka-, cégmárkaépítés

A cég értékét növelő és eredményt hozó marketing

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

Időpont: 2015. január 29. (csütörtök) 10:00-15:30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.20 Miért fektessünk nagy hangsúlyt a személyes márka építésére?   A jó személyes márka olyan, mint egy láthatósági mellény!    Miért elengedhetetlen a személyes márka építése az üzleti sikerhez? Hogyan fejleszthetjük?

Előadó: Dr. Tóth Tamás, partner, Gecser Ottó, partner, Personal Brand Institute.

10.20−10.40 A történetmesélés, mint a személyes márka átütő kommunikációjának eszköze

Előadó: Győrffy Kinga, kommunikáció/storytelling tanácsadó, tréner,Personal Brand Institute

10.40−11.00 Az énmárka-építés lépései. A pszichológiai alap. Hogyan lesz hiteles és önazonos az énmárkánk? Énmárka-építés lépésről lépésre.

Előadó: Vass Andi business coach

11.00−11.20 A tökéletes bemutatkozás titka. Etikett! Első benyomást csak egyszer lehet tenni. Mire figyeljünk, hogy a cégünk számára hasznos benyomást tegyünk?

Előadó: dr. Erdős Zsuzsanna etikett szakértő

11.20−11.40 Az ügyfélélmény és a cégmárka összefüggése.  Minden ami azután jön, hogy kiváló a termék.

Előadó: Baranyai Attila, Develor

11.40−12.10 Konzultációs és kávészünet

12.10−12.30 Mivel tudjuk a legjobb munkatársakat a céghez vonzani? Versenyképesség-növelő marketing  minőségi munkatársakkal.

Előadó:Tóth Ákos marketingkommunikációs vezető, BrandJob  Kft.

12.30−12.50 A cégmárka megjelenítése a marketingkommunikációban. Hogyan lehet hatékonyan megjeleníteni a márkánkat? Milyen márkamegjelenítést alkalmazzunk a 21. században?

Előadó:Hinora Bálint ügyvezető, Hinora Marketing Group

12.50−13.10 Az énmárka és cégmárka megjelenítésének szerepe az értékesítésben. Hogyan készítsük fel az értékesítőket a márkahű, azt erősítő kommunikációra?

Előadó: Oberfrank Zoltán marketing és értékesítési szakértő, coach. Boom Solution Kft.

13.10−14.00 Konzultáció és ebédszünet

14.00−14.30 Díjak, elismerések cégnek, vezetőnek. A díjak szerepe, hatása a cég imidzsére és üzleti sikereire. A Superbrands, Magyarbrands márkanévről részletesen.

Előadó: László Géza, a Superbrands Magyarország igazgatója

14.30−14.50 Nem elég megbízhatónak lenni, meg is kell mutatni! Miért jelent üzleti előnyt a Bisnode tanúsítvány?

Előadó: Keleti József,  Country Manager, Bisnode Magyarország

14.50−15.10 Az üzleti etikusságot, tisztességes üzleti magatartást elismerő díj üzenete, hatása.

Előadó: Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj alapítója

15.10−15.30 Konzultáció az előadókkal

15.20−15.30 Üzleti kézfogó

A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár 
helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).

3. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár 
helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

4. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár 
helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

Kérjük, hogy a Megjegyzés rovatba írják be, hogy mely rendezvényeken kívánnak részt venni.

5. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.