Marketingkommunikációs trendek – 2016

Klasszikus marketing új értelmezésben

2016. május 12.

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

Tematika nyomtatása

A tankönyvekben megtanult klasszikus marketinget újra írta a gyakorlat. A sikeres cégek marketingtechnikái ma egészen mások, mint akár pár évvel ezelőtt. A „marketingkommunikáció” a legmegfelelőbb elnevezés a mai gyakorlatra.  A konferencia előadói bemutatják a modern üzleti életben ma sikereket, bevételt hozó gyakorlatokat. Csak közvetlenül vagy közvetve üzleti hasznot hozókkal foglalkozunk. Mert a marketingnek csak így van értelme.

Ezúttal kihagyjuk a social médiát és az értékesítési technikák változását (külön konferenciatéma). De minden más terítékre kerül.

KKV-bubi2016-800-pix_72dpi PP jo+bkik

Marketingkommunikációs trendek – 2016

Klasszikus marketing új értelmezésben

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

Időpont: 2016. május 12. (csütörtök) 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház. 1. ker. Krisztina körút 99.

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

REGISZTRÁCIÓ

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 A marketing útja a marketingkommunikácóig.  Átfogó kép a marketing megváltozásának konkrétumairól, okairól és a gazdasági szereplők igényeihez igazodásáról.

Előadó: Tonk Emil, a Magyar Marketingszövetség alelnöke

10.30−10.50 A PR – Public Relations  reneszánsza. A megújult PR paraméterei. Krízis-, küldetéskommunikáció, sajtókezelés, lejárató kampány kezelése, jó hírnév megtartása, visszaszerzése.

Előadó: Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke

10.50−11.20 A 21. század hozta új kommunikációs feladatok. A kommunikáció felértékelődésének okai.

Előadó: dr. Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum (World Communications Forum Davos) társelnöke, a Capital Communications ügyvezető igazgatója

11.20−11.40 Új trendek a márkaépítésben. A verbális és vizuális elemek összhangjának ereje a forgalomnövekedésben.

Előadó: Varga Ferenc kreatív direktor, BrandControl

11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.10−12.30 A honlap, mint marketingkommunikációs eszköz. A jó honlap tartalma, olvasóbarátsága, látványa, tartalma, funkciója a cég marketingjében.

Előadó: Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.

12.30−12.50 Reklám, hírlevél, adatbázis és fogyasztóvédelem. Szigorú törvények a fogyasztók védelmében. Mit lehet mondani, írni, ígérni?  Hogyan lehet törvényesen kommunikálni?

Előadó: Dr. Szilágyi Zsuzsanna ügyvéd

12.50−13.10 Marketingtervezés a XXI. századi marketingkommunikációban. Írott marketingterv, előre átgondolt, tudatos ütemterv alapján működő marketingstratégia, mint a sikeresség kulcsa. Esettanulmányok.

Előadó: Miklovicz Norbert Kkv-marketing szakértő, Marketing 112.

13.10−13.30 Egyre nagyobb szelet a tortából. Az online reklámbüdzsé. Erősen változó hirdetési szokások és mérhető eredményesség. Online hirdetési stratégia és eszköztár a kkv-k életében. Online hirdetési megoldások és ezek hatékony felosztása egy-egy kampány tervezése során.

Előadó: Varga Dániel az ADS Interactive portfólió és pénzügyi igazgatója

13.30−14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

 14.00−14.20 Tartalommarketing. Minőségi tartalom és a hirdetői igények összehangolása, szakértői szerepkör kiépítése, hasznosítása.

Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.

14.20−14.40 A hírlevél és adatbázis funkciója a marketing eszköztárában. Ügyfélmarketing és hírlevél összekapcsolása. Tartalommarketing a hírlevéllel. A fókuszcsoportos elérés előnyei a nagylistákkal, nagy tömegekkel szemben.

Előadó: Damjanovich Nebojsa CEO, Senpai Consulting Kft.

14.40−15.00 Termékmarketing. A csomagolás hatása, jelentősége. A küldetéskommunikáció és a termékmarketing összekapcsolása. Milyen marketingkommunikáció a nyerő a hatalmas versenyben, hangzavarban?

Előadó: Sallai Gábor ügyvezető igazgató, E-Content Solutions Kft.

15.00−15.20 A látványközpontúság világa. Mi vonzza az olvasót a mai világban. A látványelemek funkciója, az azokkal élés technikái. A kép és tartalom aránya és egymásra hatása. Új látványmarketing-technikák.

Előadó: Mészáros Róbert ügyvezető, Látványügynökség

15.20−15.40 A jó szöveg. A marketinganyagok szövegeinek alapszabályai. A mai olvasó ízlése és a saját stílus, mondanivaló egysége. Esettanulmányok a menő és rossz szövegezésekre.

Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, marketingszoveg.com

15.40−16.00 A cégek reklámajándékozási szokásainak megváltozása.  Milyen ajándékok a trendik, mit fogadnak szívesen el az üzleti partnerek?

Előadó: Váradi Éva Beszerzési és Marketing Igazgató, Golding Reklámajándék Kft.

16.00−16.20 Konzultáció az előadókkal

16.10−16.40 Üzleti kézfogó A rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

REGISZTRÁCIÓ

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa. 

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

 

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)