A növekedés csapdái – 2017

A növekedésben lévő vállalatok éves tanácskozása

2017. szeptember 14.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Tematika nyomtatása

A növekedés öröm, siker, de gond és veszély is egyszerre. Nagyot lehet ugrani, de nagyot lehet bukni is, ha nem tudjuk a növekedést folyamatosan menedzselni.

A növekedés tempójának követése nem csak a gyorsan növekvő cégek kihívása!Várjuk a konferencián, ha meg szeretné ismerni a legújabb szemléleteket, gyakorlatokat, módszereket. Sok, a növekedést sikeresen menedzselő cég példájából is meríthetünk új ötleteket, gondolkodásmódot. Tanuljunk egymástól!

Várjuk a fejlődésben, növekedésben levő kisvállalatok, a középvállalati mérettel éppen ismerkedő, vagy éppen a nagyvállalati méretekbe növő cégek vezetőit, döntéshozóit.

Cégnövekedés menedzselése felsőfokon!

Ismerje meg a növekedés tempóját megsokszorozó vállalatvezetők titkait!

Utolsó felhívás regisztrációra last minute árakon!

A növekedés csapdái – 2017

A növekedésben lévő vállalatok éves tanácskozása

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 173. 3. emelet
Időpont: 2017. szeptember 14. csütörtök. 9.00−15.25

 

Program

Regisztráció: 8.30­–9.00

9.10–9.30 Növekedési kilátások. Kormányzati gazdaságpolitikai irányvonalak, fejlesztési tervek, programok.

Előadó: Pomázi Gyula iparstratégiáért és gazdaságszabályozásért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium

9.30–9.50 Arra növekedjünk, amerre a világ halad. De merre?

Előadó: Vértes András elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.

9.50–10.10 Új szemlélet, más attitűd – A „teremtő vezetés”, a 21. század cégeire optimalizálva. ­ ­

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

10.10–10.30 Organikus vagy felvásárlással történő növekedés?

Előadó: Kővágó János ügyvezető igazgató, Grant Thornton Corporate Finance Kft.

10.30–10.50 Az okos adatok szerepe a nyereséges növekedésben.

Előadó: Keleti József Country Manager, Bisnode Magyarország Kft.

10.50–11.15 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.15–11.35 Az erős tempó kordában tartásának titka.

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Kft.

11.35–11.55 Növekedés új piacok meghódításával.

Előadó: Gyurácz Németh Iván partner, M27 ABSOLVO Consulting

11.55–12.15 Növekedjünk innovációval! Vegyük át a startupos módszereket! ­

Előadó: Bohner Tamas tulajdonos, ügyvezető, Drukka Startup Stúdió

12.15­–12.35 Ha kidől az alapító. Cégutódlás. leváltani magunkat.

Előadó: Virágh Rajmund cégutódlás specialista, Hammel & Hochreiter I. C. Kft.

12.35–13.25 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.25–15.15 Céggyakorlatok. A növekedés tempójának megsokszorozói. 

Családdal munkamegosztásban. Nagy piaci ugrás felvásárlással, fejlesztéssel, brandépítéssel.

Gyaraki József ügyvezető igazgató, Regio Kft.

Növekedés környezettudatossággal, családi vállalkozásként, etikusan.

Deák Dóra családtag, vezető, Biofilter Zrt.

A profivá válás kronológiája. Majd átadni a gyereknek.

Szabó Lajos alapító-tulajdonos, iData Kft.

A beszélgetést vezeti: Demcsák Mária

 15.25­–16.25 Különprogram: Networking

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.

 

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja last minute áron 14.000 Ft+Áfa.

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram!

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag A növekedés csapdái – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu