Social Media – 2017

Az online közösségi terekre optimalizált marketing

2017. szeptember 7.

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Tematika nyomtatása

Social Media, ahol a látvány, a személyesség, az érzelmekre hatás mindent visz. A fiatalokat már csak ott szólíthatjuk meg. Minden ügyfél, vevő benne van a közösségben. A közösségi média a legjobb értékesítési felületté vált. Csak tudni kell a titkot!

Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, Linkedin, Snapchat, bloggolás, chatbot, SEO-zás stb. Melyiket hogyan, mire használjuk, ha bevételnövelésben, márka- és kapcsolatépítésben gondolkodunk?

Az online közösségi terekre optimalizált marketingről exkluzív, a legfrissebb tudások a legjobb szakemberektől! Kis- közép és nagyvállalati döntéshozóknak, értékesítési és marketingvezetőknek, kommunikációs szakembereknek.

A legjobb szakértők, a legjobb hang és képtechnika!

Helyváltoztatás! A hatalmas mozinézőtérben neked is van még hely!

Figyelem! A rendkívül nagy érdeklődés miatt a konferencia helyszíne megváltozott! 

Új helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Social Media – 2017

Az online közösségi terekre optimalizált marketing

Piac & Profit Konferencia

 

Időpont: 2017. szeptember 7. csütörtök, 10.00­–15.20
Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Program

Regisztráció: 9.30–­10.00

10.10–10.30 A közösségi média szerepe az internetes értékesítésben. Változó trendek az e-kereskedelemben.

Előadó: Kulcsár István Róbert, ShopRenter

10. 30­–11.10 Eredményes eladás a közösségi médiában – hatékony hirdetési trükkök a Facebookon és azon túl.

Előadó: Lévai Richárd marketing vezető, RG Stúdió Kft.

11.10­–11.40 A legsikeresebb vállalatok példái. Mit kell tenni, hogy elérjük üzleti céljainkat a social mediában? (A World Employer Branding Day 2017 színpadán nagy sikert aratott magyar social employer branding esettanulmány.)

Előadók: Horváth Ádám chief sparkle officer és Zvezdovics Anita chief fizz officer, Brandfizz Employer Branding

11.40­–12.00 A Messenger mint önálló üzleti felület. Chatbottal is.

Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting Kft.

12.00–12.20 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.20­–12.40 Az erős márkától vásárolnak. Hogyan építsünk erős márkát közösségi felületeken?

Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds

12.40­–13.00 A tartalommarketing előnyei a B2B-ban. Hanyatlik a bloggolás?

Előadó: Juhász György a DIMSZ tartalommarketing tagozatának elnöke, Tartalomgyár Kft.

13.00–13.20 Chatmarketing – Érdemes figyelni a Viberre!

Előadó: Novák Ferenc business unit leader, Neo Interactive

13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

14.00–14.20 Izgalmasan, változatosan posztolni! Jó kommunikáció hirdetéssel megtámogatva!

Előadó: Müller-Váczi Lívia, RG Stúdió Kft.

14.20–14.40 #Hashtag. Hogyan kell jól hastagelni?

Előadó: Farkas Zsolt 7 Digits Growth Marketing Ügynökség

14.40–15.00 Milyen a nyerő látvány (video, fotó, körítés) a Facebook-on, a Youtube-on és az Instagramon?

Előadó: Bedy Krisztina ügyvezető igazgató, Avantgarde PR

15.00­–15.20 Az ügyfél  hűségének megszerzése remarketinggel. Ügyfélélmény a közösségi oldalakon.

Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, MTT Media

 

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu