Social Média – 2015

Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra

2015. március 19.

Tematika nyomtatása

A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak.
A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit. Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken. Ki kell tűnnünk a tömegből, hiszen már minden versenytársunk is jelen van ezeken a felületeken, az emberek pedig egyre kevésbé érdeklődőek. Rugalmasnak, leleményesnek és nagyon hozzáértőnek kell lenni, hogy a lehető legjobban használjuk a közösségi oldalakat üzleti célokra, értékesítésre, ismertség növelésére.A legfrissebb trendekről, újdonságokról és a legjobb, bevált praktikákról mindent megtudhat szakértő előadóinktól. 

Social Média – 2015

Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

 

Időpont: 2015. március 19. (csütörtök) 10.00-16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.

Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10:00 – 10:30 A Social Media trendjei 2015-ben. Merre tart a közösségépítő világ? Online értékesítési trendek.

Előadó: Kulcsár Róbert,WebShop Experts

10:30 – 10:50 A felhasználói élmény – az újkori varázsszó. Hogyan érjük el?

Előadó: Fónagy Balázs, Testbirds felhasználói élmény elemző

10:50 – 11:20 SEO-trendek. A keresőoptimalizálás legújabb trükkjei. Hogyan kövessük a gyorsan változtató Google-trükköket?

Előadó: Éles László, SeoSiker.hu

11:20 – 11:50 A Facebook marketing trendjei. Változó hirdetési lehetőségek, hatékony kihasználásuk.

Előadó: Gombos Zsolt, Facebook-szakértő, Online Marketing Akadémia – OMA.hu (alapító, tréner)

11:50- 12:20 Konzultációs és kávészünet

12:20 – 12:50 Hirdetések a Google-n. A Google Adwords változásainak követése, a változások várható iránya. Hogyan használjuk eredményesen az Adwords-öt?

Előadó: Szaladják Linda, Google AdWords hirdetési specialista, online marketing szakértő

12:50 – 13:20 Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei?

Előadó: Verdes János, PhoenixWEB Kft.

13:20 – 13:50 Hogyan vizsgáljuk hirdetéseink hatékonyságát?

Előadó: Szutor Ferenc, vezérigazgató-helyettes, Adverticum Adserver

13.50−14.30 Konzultációs és ebédszünet

14:30 – 15:00 Remarketing a social mediában.

Előadó: Kocsis Márk, üzletágvezető, AS Services Kft.

15:00 – 15:30 Miért kell egy cégvezetőnek regisztrálnia a LinkedInre? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?

Előadó: Donka Noémi, LinkedIn szakértő HR tanácsadó, TESK Tanácsadó Kft.

15.30−15.50 Személyes konzultáció az előadókkal

16.00-16.30 Üzleti kézfogó 

A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.