Ügyfélélmény a 21. században

Új technikák, módszerek az elégedett ügyfélért

2017. október 5.

Budapest, Gundel Étterem, 1146 Gundel K. út 4.

Tematika nyomtatása

Nem a termék, hanem az ügyfél van a központban! Érte történik minden a cégnél! Cégfilozófia, cégstratégia szinten épül be ez a két mondat a piacvezető, fejlődésorientált cégek munkatársának tudatába. Hogyan alakítsuk át gondolkodásunkat, a technológiai hátteret, a marketinget, a belső és külső kommunikációt, a munkatársak attitüdjét, hogy ügyfeleink úgy érezzék, értük van minden. S ezért hűségüket, márkáink iránti rajongásukat és elégedettségüket kapjuk cserébe. S nem mellesleg: erős piaci pozíciót!

Hogyan fokozzuk folyamatosan ügyfeleink élményszintjét, hogyan érjük el hűségüket, elégedettségüket ma a 21. században?

Útvonal-tervezés: a felismeréstől az álomügyfélig!

Gazdag tartalom, és ügyfélélményt fokozó Gundel-konyha

Ügyfélélmény a 21. században

Új technikák, módszerek az elégedett ügyfélért

 

Helyszín:  Budapest, Gundel Étterem, 1146 Gundel K. út 4.
Időpont: 2017. október 5. (csütörtök)  9.00 ­– 15.40

 

Program

Regisztráció: 8.30–­9.00

9.10–9.40 Ügyfélélmény a 21. században. Trendek, gyökeres gondolkodásmód-, szemléletváltás.

 Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor

9.40–10.10 Ügyfélszolgálat fénysebességre kapcsolva.

 Előadó: Reisz Róbert áruházigazgató, SelfSell.hu

10.10–10.30 Az ügyfélélmény folyamatos növelésének bevált eszköztára.

Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft., Mc Cann Erickson Budapest alapítója

10.30­–10.50 Ügyfélút-tervezés. A felismeréstől az álomügyfélig.

Előadó: Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató, Develor

10.50–11.10 Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Az ügyfélélmény helye a cég stratégiájában.

 Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Szoftver Kft.

11.10–11.30 Konzultáció és kávészünet

11.30–11.40 Ügyfélélmény felülnézetből.

Előadó: Berényi Attila ügyvezető/partner, Xperion Kft.

11.40–12.00 Új technológiák uralta ügyfélszolgálat, ügyfélkezelés. Személyesség automatizálva.

Előadó: Huszics György elnök, DIMSZ

 12.00–12.20 Ügyfelekről adatszerzés.

Előadó: Keleti József Country manager, Bisnode Magyarország Kft.

12.20­–12.40 Ügyfélélmény! Megéri?

Előadó: Mózes István ügyvezető partner, ClientFirst Consulting Kft.; a Mystery Shopping Providers Association Europe/Africa igazgatója

12.40–13.20 Konzultáció és ebédszünet (büféebéd, Gundel-konyha)

13.20–13.35 Ahány ügyfél, annyi weboldal. Személyre szabottan.

Előadó: Szántó Péter alapító, Springtab

13.35–13.50 Érzelmi kötődés a social media segítségével.

 Előadó: Klausz Melinda socila media specialista, kozossegi-media.com

13.50–14.10 A nélkülözhetetlen munkatársi elkötelezettség elérésének titka.

Előadó: Lovas Zoltán cégvezető, NEXON

14.10–14.30 A jó panasz- és problémakezelés mindent visz.

Előadó: Vizi Bea ügyvezető igazgató, Gordon & TA Oktatásszervező és Tanácsadó Kft.

14.30–15.30 Best Practice-ek és új technológiák bemutatkoznak:

14.30–14.45 Ügyfélélmény digitalizációval. Omnichanel, CRM. Nélkülük nem megy.

Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic kft.

14.45–15.00 Gamification. Szeretünk játszani. ­Sárosi Róbert alapító, ügyvezető Duelbox – Event gamification

15.00–15.15 Lojális és hosszú távú kapcsolat kialakítása az ügyféllel .­Csirmaz Nándor senior tanácsadó, Develor

15.15–15.25 Hogyan találjuk meg a legmegfelelőbb személyiségű munkatársat?  – Ocskay Márta Country Manager Hungary & Austria, CNA Executive Search Hungary Kft.

15.25­–15.40 Ügyfélélmény egy Call Center mindennapjaiban. – Varga NorbertSzenior projektmenedzser,  Protocall Kft.

15.40–16.30 Különprogram: Networking

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa!

 

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram!

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag az Ügyfélélmény a 21. században konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu