Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz.

Működhet egy vállalat jó értékesítés nélkül?

2014. szeptember 24.

Tematika nyomtatása

Vállalkozást építeni nem lehet eladás nélkül. A magyar vállalkozók viszont nem tudnak eladni, sőt! Úgy érzik, ciki értékesítőnek lenni. A marketing révén lesz ismert a termék és a cég, az eladást azonban nem helyettesíti az ismertség. Egy cég sikere múlik az értékesítés, az ügyfélkezelés színvonalán, megfelelő helyén kezelésén. Egy jó cégben minden munkatárs profi szinten kommunikál az ügyféllel. Főként azonban a vezető és az értékesítési csapat kell, hogy legyen a legjobb sales-es.
Hogyan tudjuk manapság eladni a termékeinket, szolgáltatásainkat, milyen új, a mai kornak megfelelő eladási technikák, kommunikációs fogások, gyakorlatok eredményesek? Hogyan működik a sale személyesen, az interneten, e-mail-ben, adatbázisokon, közösségi oldalakon, webáruházakban stb.

Szakembereink bevezetnek bennünket a legújabb eladási, értékesítési, ügyfél-kezelési trendekbe.

Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz

Működhet egy vállalat jó értékesítés nélkül?

A BKIK IX. Bank, Biztosítás, Vagyonkezelés Osztály és a Piac & Profit közös rendezvénye

 

Időpont: 2014. szeptember 24. (szerda) 10.00-16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)

A rendezvényt támogatja a BKIK XXVIII. Osztálya

Program:

09:30−10.00: Regisztráció

10.00−10.30 A vezetőnek kell a legjobb sales-esnek lennie. Milyen módszerekkel, technikákkal tudja a kkv-vezető saját magát és portékáit, valamint cégét eladni. Milyen intézkedéseket kell hoznia, cégen belül, hogy erre ideje és energiája is maradjon? Mik azok a kommunikációs helyek, csatornák, helyzetek, amikor csak neki lehet a legjobban eladni  cége hírnevét, brandjét, szakértelmét stb.?

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Szoftver Kft.

10.30−11.10 Nyerő értékesítési technikák a 21. században.
Segítés központú, ügyfélprobléma-kezelő értékesítési technikák. Készüljünk az ügyfélből! Az ügyfél érdekeltté tétele a vásárlásban.

Előadó: Oberfrank Zoltán marketing és értékesítési szakértő, coach. Boom Solution Kft.

11.10−11.40 Építsünk jó értékesítési csapatot! Sikerorientált értékesítés. Az értékesítési munkatársak sikere nemcsak tudás kérdése. Hogyan lehet az akaratot és a motiváltságot folyamatosan magas szinten tartani? Hogyan építhetünk fel hatékonyan egy sikerorientált értékesítési csapatot?

Előadó: Gerván Róbert megbízott vezető, Fundamenta Akadémia

11.40−12.00 Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél-információhoz?
A jó CRM nélkülözhetetlen paraméterei.

Előadó: Molnár Ferenc ügyvezető igazgató, Consulo Kft.

12.00−12.20 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.20−12.50 A friss, folyamatosan menedzselt  e-adatbázis kincset ér.
A hírlevelek, e-DM-ek használata ügyfélkapcsolatra, kommunikációra, értékesítésre. A jó adatbázis mindent elárul az ügyfélről. Személyre szabott értékesítésre lehetőség.

Előadó: Krasser Tamás ügyvezető igazgató, Visionline Kft.

12.50−13.20 A személyes kommunikáció, kapcsolattartás szerepe, előnyei az értékesítésben.
A szakértő értékesítő ismérvei. Az üzleti találkozók színhelyei. Az ügyfél-elégedettség melegen tartása.

Előadó: Szalai Károly marketing- és értékesítési szakértő, tréner

13.20−14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

14.00−14.30 Az a bizonyos call-center.
A hideghívások technikái. Hol működnek és hol nem?

Előadó: Nagy Edit ügyvezető igazgató, Printy Class Kft.

14.30−15.00 Remarketing mint a célzott ügyfél-kommunikáció, hűségprogramok, co-branding (márkatársítás). Melyiket, mire lehet használni.

Előadó: Kocsis Márk digitális üzletág igazgató, AS Services

15.00−15.30 Kreatív értékesítési technikák a social media segítségével.
A céges facebook, linkedin és egyéb közösségi médiás felületek használata ügyfelekkel kapcsolattartásra, új ügyfél szerzésére.

Előadó: Lukács Ádám József online marketing specialista, Hinora Marketing Group

15.30−15.50 Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében.
9+1 tipp, hogy az ügyfélnél nyerő legyen a cég

Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

15.50−16.10 A rendezvények, mint a 21. század legjobb márkaépítő, vevőkötő és értékesítés-előkészítő eszközei.

Előadó: Csobota-Kis Árpád, a Barátságos Szállodák Nagykövete

16.10−16.30 Konzultáció az előadókkal

16.20−16.40 „Üzleti kézfogó” Networking.
A konferencia résztvevői egymásnak mutatkoznak be szervezett bemutatkozási rendszer keretében.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2014 őszi félév további témái, időpontjai:

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. Regisztráció rendezvényenként.

2. Minimum 4 rendezvényre (4-5-6) együttes regisztráció. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Részvételi díj: 10.000 Ft + áfa/rendezvény (összesen 40-50-60 ezer forint + áfa) Kérjük, hogy a Megjegyzés rovatba írják be, hogy  „egy cégtől több jelentkezés”!

3. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.