Üzleti trendek − 2017

Fókuszban a fejlesztési források

2017. március 9.

Debrecen, Kölcsey Központ (Hunyadi János u. 1-3.)

Tematika nyomtatása

A KKV-AKADÉMIA roadshow hagyományosan a legfrissebb üzleti trendeket ismerteti meg a feltörekvő kis- és középvállalati döntéshozókkal. A konferenciasorozat az üzletvitelbe azonnal beemelhető új üzleti modelleket, naprakész információkat mutat be a résztvevőknek a makrogazdasági folyamatoktól kezdve, a külpiacra jutás feltételein át az adott régió lehetőségéig. Neves cégvezetők mellett egyetemi oktatók tartanak előadást egyebek mellett az új üzleti etikai szabályokról és szemléletváltásról.

Program:

9.00−9.30 Regisztráció

9.30−10.00 Makrokitekintés a magyar gazdaságról, gazdasági trendek.

Előadó: dr. Kovács István adjunktus, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Közgazdaságtan Intézet.

10.00−10.20 A régió, a megye vállalkozási lehetőségei, kkv-támogató szolgáltatások.

Előadó: Iván Gábor, innovációs munkatárs, HBKIK

10.20−10.40 Szemléletváltás –  etikusság és transzparencia megjelenése az új üzleti modellekben.

Előadó: Dinya László egyetemi tanár, Szegedi Egyetem

10.40−11.00 EU-pályázati források 2017-ben kkv-knak, agrárvállalkozásoknak, startupoknak.

Előadó: Szanyi Tamás regionális értékesítési vezető, Goodwill Consulting

11.00−11.20 Külpiacra jutás, export. Jó piacok bemutatása. Meghódításuk feltételei.

Előadó: Skapinyec Péter igazgató, MNKH  (Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt.)

11.20−11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.40−12.00 Rendkívül  kedvezményes hitelek az MFB-pontokon.

Előadó: Tárnok László régiós támogató, MFB Zrt.

12.00−12.20 A legújabb cégvezetési, szervezési módszerek.

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

12.20−12.40 A cégnövekedés csapdái és kikerülésének technikái.

Előadó: Egyed Géza, a G.E.Strate Go Kft. ügyvezető igazgatója

12.40−13.00 Értékesítési trendek. A legsikeresebb eladási taktikák 2017-ben.

Előadó: Mészáros László tulajdonos ügyvezető, Prominent  Miskolc

13.00−13.20 Cégmarketing, Social Media trendek.

Előadó: Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.

13.20−14.10 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.10−15.10 Különprogram Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking-programja. 

Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja: 9.500 Ft + áfa/rendezvény.

A Networking Program részvételi díja: 2.000 Ft + áfa

A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, ebéd, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tartalmazza.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. február 24-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. február 24-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@piacesprofit.hu

Debrecen, Hunyadi János u. 1-3.